Oferta dla grup – KATALOG 2024

Organizujesz wyjazd grupowy? To świetnie się składa, gdyż Mazurolandia posiada specjalną ofertę edukacyjną i rozrywkową dla zorganizowanych wycieczek dzieci młodzieży i dorosłych.

Wybierz  z katalogu wycieczkę dla Twojej grupy –  rezerwacje: 609933434

Zapraszamy do wspólnej zabawy!

 

rezerwacje tel. 609933434

  • oferta dla dzieci i młodzieży
  • oferta dla grup dorosłych
  • oferta dla seniorów i Uniwersytetów III Wieku
  • warsztaty ceramiczno-artystyczne
  • strefa rozrywki i sale zabaw
  • obozy dla dzieci i  młodzieży z noclegiem w namiotach wojskowych
  • Tajemnice Wilczego Szańca pobyt 2 dniowy dla dorosłych z noclegiem w namiotach wojskowych
  • Tajemnice Wilczego Szańca pobyt 2 dniowy dla dzieci lub młodzieży z noclegiem w namiotach wojskowych

Wioska św. Mikołaja – listopad-luty -przyjmujemy już zapisy

 

WIOSKA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA – od listopada 2023 r. do lutego 2024 r

przyjmujemy już zapisy dla grup zorganizowanych i  gości indywidulanych – rezerwacje 609 933 434

WIOSKA DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH

Grupy przyjmujemy codziennie po wcześniejszej rezerwacji do lutego 2024 r.

bilet dla grup – 40 pln od osoby

parking bezpłatny

WIOSKA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

Wioska dostępna w dwa weekendy: 9,10 oraz 16,17 grudnia.

Żeby wziąć udział w spotkaniu  ze Świętym Mikołajem trzeba dokonać telefonicznej rezerwacji oraz opłacić bilet wstępu za każdą osobę. 

Rezerwacja dla klientów indywidualnych: 609 933 434

Cena biletu  dla klientów indywidualnych – 40 pln od osoby

parking bezpłatny

ATRAKCJE WIOSKI ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA

Wizyta Świętego Mikołaja, spotkanie z pomocnikami Świętego Mikołaja pieskami Miśkiem, Melą, Szwejkiem, mini konikami Kirą, Vouterem i Kisem oraz Króliczkami,  pisanie listów w Poczcie Świętego Mikołaja, zgadywanki,  wręczenie Certyfikatu „Pomocnika Świętego Mikołaja”, niszczarka złych uczynków, zabawa w sali zabaw, malowanie farbami swojej szklanej bombki, którą każdy zabiera do domu, Czas wizyty u Świętego Mikołaja 2-2,5 h. 

Czy doszyły Cię słuchy, że Święty Mikołaj wyprowadza się z Laponii i od grudnia mieszka na Mazurach? Nie są to żadne plotki, ale najszczersza prawda! Co roku w Mazurolandii gościmy Świętego Mikołaja, który wraz ze swoimi pomocnikami zaprasza do siebie wszystkie dzieci. Jest to niepowtarzalna okazja spotkania z Waszym ulubionym świętym, ponieważ zwykle jest on bardzo zajęty rozwożeniem prezentów po całym świecie. Jednak dla Was Mikołaj zrobi wyjątek i chwilę odpocznie. Nasz gość z dalekiej Laponii chętnie porozmawia ze wszystkimi o tradycjach bożonarodzeniowych, o dobrych i złych uczynkach, a dzieciom, które zasłużyły, wyda certyfikat za grzeczne sprawowanie. Takie spotkanie jest też niepowtarzalną okazją dla wszystkich rozrabiaków, ponieważ tylko w chacie Świętego znajduje się prawdziwa niszczarka złych uczynków! Jeśli ktoś w tym roku zapracował na rózgę to jest to dla niego ostatnia szansa.

A prezenty? Te prawdziwe zgodnie z tradycją znajdziecie dopiero pod choinką…

Telefon: 609 933 434

e-mail: jacek.adamski@mazurolandia.pl

 

 

Park Miniatur Zabytków Warmii i Mazur

Park Miniatur Zabytków  Warmii i Mazur to część Mazurolandii, w której  obejrzycie  w jednym miejscu miniatury najciekawszych zabytków regionu. To atrakcja zarówno dla dorosłych jak i dzieci.

Drobiazgowo odtworzone obiekty zachwycą Was swoim urokiem i precyzją wykonania. Większość z nich przedstawiona jest w skali 1:25. Wśród miniatur znanych atrakcji Mazur, Warmii oraz okolic znajdują się m.in.: bazylika w Świętej Lipce, pałace: w Sztynorcie i w Drogoszach, zamki: w Nidzicy, Lidzbarku Warmińskim i Biskupów Warmińskich w Reszlu oraz zamek w Malborku z podzamczem po powierzchni 70 m2, który jest największą z miniatur. W Parku Miniatur Warmii i Mazur zobaczcie także miniaturę Wilczego Szańca (w postaci unikatowej makiety), jednej z największych atrakcji na Mazurach oraz makietę zamachu na Adolfa Hitlera i miniaturę rakiety V1 – niemieckiego pocisku z okresu II wojny światowej. Ponadto obejrzycie miniatury obiektów takich jak: Twierdza Boyen w Giżycku, wieża Bismarcka w Mrągowie, wiadukty kolejowe w Stańczykach, śluza na Kanale Mazurskim w Leśniewie Górnym, śluza Guzianka w Rucianem-Nida, wieś mazurska, chata mazurska, grodzisko pruskie w Kwiedzinie, Wysoka Brama w Olsztynie, Baszta Bociania w Dobrym Mieście, wiatrak holenderski w Bęsi, kapliczka warmińska w Trękusach, piramida w Rapie, słup graniczny w Prostkach oraz cerkiew w Wojnowie i kościoły w: Jerutkach, Spychowie, Radziejach Skorkwitach. Zapraszamy Was na wędrówkę po regionie i zapoznanie się z jego najpiękniejszymi historycznymi budowlami za czasów ich świetności. Miniatury zabytków znajdujące się w Parku Miniatur Warmii i Mazur to bardzo ciekawa atrakcja na Mazurach.

Strefa Zabawy i Rozrywki – 4 Zadaszone Sale Zabaw i Dmuchańce

Sale zabaw działają od 10.00 do 18.00

Urządzenia dmuchane i inne w strefie rozrywki działają od 12.00 do 17.00.

Mogą być wyłączone z powodu opadów deszczu lub złych warunków atmosferycznych

Strzelnice: rycerska i militarna działają od 12.00 do 17.00

Nie wiesz, co zrobić z nieposkromioną energią swoich pociech? My wiemy! W naszej Strefie Zabawy i Salach Zabaw nawet najbardziej żywiołowe dzieci będą mogły się wyszaleć.

Oferujemy:

  • Zadaszone 4 sale zabaw 600 m2 – basen z piłkami, basen z gąbkami, domki i zjeżdżalnie, pojazdy i popychacze oraz dużo innych zabawek – w cenie biletu
  • Magiczna ściana  – w cenie biletu
  • strzelnica z łuku na bezpieczne strzały z gumowymi końcówkami – w cenie biletu
  • Dmuchańce oraz trampoliny – w cenie biletu
  • Małpi Gaj 40m2 – w cenie biletu
  • Plac Zabaw – huśtawki, bocianie gniazda – w cenie biletu
  • Małe stoły do ping-ponga – w cenie biletu
  • sala urodzinkowa  w wiejskiej chacie – rezerwacje 609 933 434
  • Mega Szachy – w cenie biletu
  • kolejka elektryczna Safari – dodatkowo płatna 5 pln

UWAGA! W CZASIE DESZCZOWEJ I BRZYDKIEJ POGODY  STREFA ROZRYWKI Z DMUCHAŃCAMI MOŻE NIE BYĆ DOSTĘPNA DLA NASZYCH GOŚCI.

ZADASZONE SALE ZABAW 600 M DZIAŁAJĄ BEZ WZGLĘDU NA ZŁĄ POGODĘ

Organizujemy urodzinki dla dzieci – rezerwacje 609 933 434

 

 

Polana legend i baśni –

Człowiek od zawsze pragnął być wiecznie młody, piękny i bogaty, marzył o nieprzemijającej miłości i szczęściu, chciał latać jak ptak albo mieć wielką siłę. Często jednak z marzeń i pragnień nic nie wychodziło, a realne życie okazywało się pełne trudu i znoju. Dlatego powstawały legendy. W tym regionie zrodziły się zapewne z wierzeń mazurskiego ludu. Bardzo często opowiadają o dzikiej przyrodzie. Są powiązane z demonami i z siłami nadprzyrodzonymi, także z ludzkimi marzeniami.

Polana legend to miejsce, w którym czekają na Was między innymi ciekawe legendy mazurskie. Poznacie historię powstania Mazur, a także legendy „O królu Sielaw”, „O pięknej Galindzie i sile żabich oczu”, „Piorunowych strzałkach”, „O królewskim raku” i wiele innych.

Dowiecie się kim był mazurski kłobuk oraz jak powstały herby Kętrzyna i Mrągowa. Na Polanie legend zobaczycie figury różnych postaci oraz zwierząt zamieszkujących Wielką Puszczę i dowiecie się wielu interesujących faktów o ich życiu. Będziecie mogli również zaprzyjaźnić się z żywymi zwierzakami: koziołkami – Amosem i Bazylem, bernardynką Kiarą oraz królikami – Szarusiem i Łatką. Dla wszystkich szukających zadumy i pozytywnej energii stworzona została Altana spokoju. To miejsce, w którym posłuchacie relaksującej muzyki i odgłosów lasu. Polany legend i Altany spokoju strzeże Leśny Czarodziej, który ma magiczną moc uzdrawiania roślin i rozmawia ze zwierzętami.

Dodatkowo, zaraz obok Polany Legend mieszkają przemiłe zwierzaki. Swoje domki mają dwie rogate kózki, a zaraz obok nich kicają króliki. Towarzyszą im prawdziwe owce z regionu – rasy Skudde, które w Mazurolandii pomagamy przywrócić na ich naturalny teren. Nad wszystkim czuwa potężny pies pasterski – bernardynka o imieniu Kiara.

Gród Rycerski – Komturia Brata Adlera

Grodzisko rycerskie, kryjące wiele tajemnic i niesamowitych eksponatów z dawnych czasów, przeniesie Was do średniowiecza. Ta jedna z największych atrakcji na Mazurach. W Mazurolandii znajduje się na wzgórzu rycerskim obok  miniatury zamku krzyżackiego w Malborku – 100 m2.

Tu spotkacie się z historią „na żywo”. Będziecie mogli  dotknąć rycerską broń, hełmy, tarcze i  inne elementy krzyżackiego uzbrojenia. Na Wasze najmłodsze pociechy czekają kosze ze strojami średniowiecznymi – załóżcie im  koniecznie płaszcze, hełmy oraz inne akcesoria i zróbcie zdjęcie – fantastyczną pamiątkę z Mazurolandi. Odważni śmiałkowie mogą sprawdzić swoje siły w konfrontacji z dwuręcznym, ważącym 25 kg „mieczem Podbipięty”. U brata Adlera można zakuć się w średniowieczne dyby, położyć głowę na szafocie, czy zobaczyć jak palono czarownice na zrekonstruowanym stosie. Jeśli będziecie jeszcze spragnieni historii możecie obejrzeć unikatową wystawę „Krzyżacy” opowiadająca o życiu krzyżaków na Mazurach. Przy grodzisku rycerskim zobaczycie bombardy krzyżackie i inne machiny oblężnicze tj. trebusz czy kuszę wałową. Przepiękną mazurską panoramę oraz wszystkie atrakcje Mazurolandii będziecie mogli podziwiać, gdy tylko wejdziecie na wieżę widokową grodziska. Dla grup zorganizowanych organizujemy strzelanie z łuku oraz pokazy walki na miecze.

Ogród Hitlera – oryginalne ruiny z II Wojny Światowej – odkrycie historyczne!

Odkopaliśmy dla Was ruiny i podziemia Ogrodu Warzywnego Adolfa Hitlera, który wybudowano w Wilczym Szańcu, aby dostarczał dla Adolfa Hitlera świeżych warzyw.

Zdziwieni? Mazurolandia powstała na terenie IV Strefy Wilczego Szańca, o której nikt do tej pory nie mówił, a My zaczęliśmy ją odkrywać dla Was.

Wódz Trzeciej Rzeszy był wegetarianinem, nie palił papierosów, nie pił alkoholu, więc paradoksalnie, gdyby nie był jednym z największych zbrodniarzy naszego świata, można byłoby Go nazwać promotorem zdrowego żywienia.i zdrowego życia. To paradoks historii, że często nic nie jest takie jak się wydaje.

Ogród Hitlera odkryliśmy na terenia IV Strefy Wilczego Szańca, która do tej pory nie była opisywana w książkach i przewodnikach.

Właśnie dlatego, że część terenu Mazurolandii znajduje w IV Strefie Kwatery Hitlera poprosiliśmy ekspertów działającego u nas Mazurskiego Muzeum Militariów o rozpoczęcie badań i poszukiwań. Odkrycie Ogrodu Hitlera to pierwszy efekt ich prac.

W Ogrodzie Hitlera na terenie Mazurolandii prezentujemy wielki plan Wilczego Szańca, który po raz pierwszy pokazuje cały obszar kwatery FHQ  (250 hektarów) i wszystkie jej obiekty, a nie jak dotychczas zafałszowane informacje na ten temat.

Pokazujemy Wam makietę ogrodu, wykonaną na podstawie zdjęć lotniczych z 1944 roku oraz relacji okolicznych mieszkańców. Dodatkowo przygotowaliśmy plansze o kucharkach Hitlera, jego potrawach i życiu codziennym Wodza Trzeciej rzeszy oraz prezentacje oryginalnych eksponatów

Ogród Hitlera to na pewno historyczna sensacja i uzupełnienie naszego Muzeum Militariów, które możecie zwiedzać w ramach kupionego biletu do Mazurolandii.

Ciekawe, co jeszcze odkryjemy na terenie IV Strefy Wilczego Szańca…? A może tutaj ukryto tajne dokumenty lub fragmenty bursztynowej komnaty. Na terenie tej strefy znajdowały się bocznice kolejowe dla pociągów specjalnych, które zamierzamy pokazać Wam w przyszłości.

Muzeum Militariów – wielki zbiór eksponatów z czasów II Wojny Światowej

Muzeum Militariów to największy zbiór eksponatów z II Wojny Światowej na Mazurach. Szczególnie polecamy uwadze przedmioty codziennego użytku, z czasów  „Drugiej Wojny”, które mogły być używane przez mieszkańców Wilczego Szańca i innych kwater polowych.

Wśród atrakcji dostępnych na ekspozycji znaleźć można także: makietę Wilczego Szańca, kwatery polowej Adolfa Hitlera o wielkości 30 m2 wykonaną w oparciu o oryginalne plany, miniaturę baraku, w którym doszło do zamachu na Hitlera,  model latającej bomy  V1  itp..

Wymiar edukacyjny Muzeum Militariów jest niepodważalny. Poza częścią militarną podziwiać w nim można szereg oryginalnych eksponatów codziennego użytku z okresu II wojny światowej. Zwiedzający wystawę będą mogli zapoznać się także z oryginalnymi medykamentami w tym: strzykawki, opatrunki, płyny, puder, maści, lekarstwa, zestawy opatrunkowe, polowe zestawy operacyjne i przedmioty higieniczne jak kremy Nivea, tabletki firmy Bayer, perfumy, maszynki do golenia i fryzjerskie, pasty i proszki do zębów, mydło etc. W prowizorycznym szpitalu polowym, wystawę wyrobów tytoniowych takich jak: papierosy, fajki, cygaretki i cygara, suszony tytoń, bibułki, zapałki. Dla koneserów przygotowany został zasób  prasy  niemieckiej, a także mapy niemieckie z okresu II wojny światowej, aparaty fotograficzne, gry planszowe i karciane, harmonie, zestawy radiowe, dokumenty oraz wyposażenie biura oficerskiego i odznaczenia.

Pokoje zagadek – Aktualnie dostępne: Loch Zygfryda

Co to jest pokój zagadek?

Pokój zagadek to zabawa dla każdego. Zasady gry są proste: Wasza drużyna składająca się z 2-6 osób ma za zadanie wydostać się z pokoju w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Żeby odnaleźć klucz do wyjścia, musicie rozwiązać szereg zagadek i wykonać różne zadania, które konieczne są do zakończenia gry. Nad Waszym losem czuwać będzie opiekun gry, który w razie potrzeby udzieli Wam podpowiedzi. Musicie być bardzo uważni i dokładni, trzeba przeszukać całe pomieszczenie, bo wskazówka może być wszędzie.

Pokoje zagadek przeznaczone są dla każdego niezależnie od wieku. Musicie tylko zebrać zgraną drużynę i przyjechać do Nas. Uwaga! Dla niedoświadczonych graczy oferujemy ułatwienie w postaci dodatkowych podpowiedzi umieszczonych obok zagadek.

Rezerwacje telefoniczne: 609 933 434

 

Pokój nr 1

Sala tortur Zygfryda de Löwe

Wejdziecie do miejsca owianego tajemnicą, o którego istnieniu wiedzieli tylko wybrańcy. Któż przypuszczał, że zakonnicy zdolni są do takiego okrucieństwa? Kto podejrzewał, że w ciemnym lochu ukrywają salę tortur, w której krew na ścianach jeszcze nie zastygła? Teraz to Wy jesteście więźniami, winni czy niewinni, nie liczcie na sprawiedliwość! Opętany nienawiścią oprawca nie zna litości… Tylko ucieczka jest dla Was ratunkiem, jeśli nie chcecie podzielić losu Juranda ze Spychowa.

Liczba graczy: 2-7


Pokój nr 2

Kryjówka malarza

Ta historia przekona Was, że ciekawość może doprowadzić do zguby… Nikt nie kazał Wam wchodzić do porzuconej w lesie przyczepy kempingowej. Była otwarta, ale jak to możliwe, że drzwi nagle się zatrzasnęły? Czyżby mieszkał tutaj szalony artysta? Niejeden już postradał zmysły, kiedy okazało się, że jego talent malarski nie został doceniony. To bardzo niebezpieczny rodzaj szaleńca, najlepiej byłoby zniknąć zanim wróci do swojej samotni.

 

Liczba graczy: 2-4

 

Pokój nr 3

Nawiedzony bunkier

Znudzeni historiami opowiadanymi przez przewodnika, postanawiacie zwiedzić pobliski bunkier na własną rękę. Teoretycznie wstęp jest zakazany, bo przecież budowla grozi zawaleniem, ale uzbrojeni w latarki odważnie ruszacie naprzód. I od razu zauważacie coś dziwnego – czyżby wejście po prostu zniknęło? Zdaje się, że coś się poruszyło… Najwyraźniej nie jesteście sami… Wejdźcie, żeby przekonać się, kim jest niezwykły mieszkaniec tego bunkra!

Liczba graczy: 2-7

 

Pokój nr 4

Tajna misja OCALIĆ MIASTO

To będzie bardzo trudna i wymagająca misja. Waszym zadaniem jest dostać się do samochodu łączności i przesłać rozkaz „wstrzymać atak” do dowódcy IV jednostki pancernej. Nie obejdzie się bez złamania szyfru, poznania pseudonimów wojskowych i opanowania obsługi dalekopisu. Tym razem los mieszkańców Kętrzyna spoczywa w Waszych rękach. Dokładnie za 60 minut rozpocznie się bombardowanie okolicznych zabudowań.

Liczba graczy: 2-5

 

 

Kucykowo – indiańskie kucyki Appaloosa

 

Nasze wyjątkowe kucyki to rasa Appaloosa z Ameryki Północnej.

Właśnie na koniach tej rasy jeździli indianie Nez Perce (Przekute Nosy), których możecie oglądać w filmach o Dzikim Zachodzie. Konie tej rasy mają unikalne umaszczenie tzw. tarantowate. Indianie zaczęli hodować te konie nad rzeką Paloos Rever i przez to zmienili sposób walki i polowania na bizony.