Co to jest pokój zagadek (escape room)?

Escape room zwany również pokojem zagadek to zabawa dla każdego. Zasady gry są proste: Wasza drużyna składająca się z 2-6 osób ma za zadanie wydostać się z pokoju w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Żeby odnaleźć klucz do wyjścia, musicie rozwiązać szereg zagadek i wykonać różne zadania, które konieczne są do zakończenia gry. Nad Waszym losem czuwać będzie opiekun gry, który w razie potrzeby udzieli Wam podpowiedzi. Musicie być bardzo uważni i dokładni, trzeba przeszukać całe pomieszczenie, bo wskazówka może być wszędzie.

Pokoje zagadek przeznaczone są dla każdego niezależnie od wieku. Musicie tylko zebrać zgraną drużynę i przyjechać do Nas. Uwaga! Dla niedoświadczonych graczy oferujemy ułatwienie w postaci dodatkowych podpowiedzi umieszczonych obok zagadek.

 

Pokój nr 1

Sala tortur Zygfryda de Löwe

Wejdziecie do miejsca owianego tajemnicą, o którego istnieniu wiedzieli tylko wybrańcy. Któż przypuszczał, że zakonnicy zdolni są do takiego okrucieństwa? Kto podejrzewał, że w ciemnym lochu ukrywają salę tortur, w której krew na ścianach jeszcze nie zastygła? Teraz to Wy jesteście więźniami, winni czy niewinni, nie liczcie na sprawiedliwość! Opętany nienawiścią oprawca nie zna litości… Tylko ucieczka jest dla Was ratunkiem, jeśli nie chcecie podzielić losu Juranda ze Spychowa.

 

Liczba graczy: 2-7

 

Pokój nr 2

Kryjówka malarza

Ta historia przekona Was, że ciekawość może doprowadzić do zguby… Nikt nie kazał Wam wchodzić do porzuconej w lesie przyczepy kempingowej. Była otwarta, ale jak to możliwe, że drzwi nagle się zatrzasnęły? Czyżby mieszkał tutaj szalony artysta? Niejeden już postradał zmysły, kiedy okazało się, że jego talent malarski nie został doceniony. To bardzo niebezpieczny rodzaj szaleńca, najlepiej byłoby zniknąć zanim wróci do swojej samotni.

 

Liczba graczy: 2-4

 

Pokój nr 3

Nawiedzony bunkier

Znudzeni historiami opowiadanymi przez przewodnika, postanawiacie zwiedzić pobliski bunkier na własną rękę. Teoretycznie wstęp jest zakazany, bo przecież budowla grozi zawaleniem, ale uzbrojeni w latarki odważnie ruszacie naprzód. I od razu zauważacie coś dziwnego – czyżby wejście po prostu zniknęło? Zdaje się, że coś się poruszyło… Najwyraźniej nie jesteście sami… Wejdźcie, żeby przekonać się, kim jest niezwykły mieszkaniec tego bunkra!

Liczba graczy: 2-7

 

Pokój nr 4

Tajna misja OCALIĆ MIASTO

To będzie bardzo trudna i wymagająca misja. Waszym zadaniem jest dostać się do samochodu łączności i przesłać rozkaz „wstrzymać atak” do dowódcy IV jednostki pancernej. Nie obejdzie się bez złamania szyfru, poznania pseudonimów wojskowych i opanowania obsługi dalekopisu. Tym razem los mieszkańców Kętrzyna spoczywa w Waszych rękach. Dokładnie za 60 minut rozpocznie się bombardowanie okolicznych zabudowań.

Liczba graczy: 2-5